Oczy i serce mi się raduje, jak widzę, że ludzi młodzi zaczęli wreszcie doceniać marketing sieciowy. Zauważyć to można praktycznie w każdej firmie MLM, na szkoleniach firmowych połowa osób to ludzie przed trzydziestką. Pięć czy dziesięć lat temu było to ich nie więcej niż 20 – 30%.
Wielu liderów wręcz ukierunkowuje się na rekrutacje młodych i otwartych ludzi, za którymi nie ciągnie się ogon poprzedniej epoki nieróbstwa i idei – „czy się stoi czy się leży 2 patyki się należy”.
Moim zdaniem MLM dla młodych to w tych trudnych czasach w pewnym stopniu nawet powiedziałbym ostatnia deska ratunku. Ponad połowa z nich po skończeniu edukacji „grzeje ławę” w zatrudniaku i nie wie, co ma ze sobą zrobić. Oczywiście nie wszyscy z nich nadają się do MLM, ale większość potrzebuje tylko odpowiedniego przedstawienia tego biznesu i dobrego ukierunkowania.
Przesłanie Roberta do młodych ludzi
Czym jest marketing sieciowy – Robert KIYOSAKI
Facebook Comments