Kilka tygodni temu poproszony zostałem przez Łukasza Kamiennika o wyrażenie swojej opinii na temat jego książki „Legendarne Strategie Liderów MLM”, którą to Łukasz oferuje w formie e-booka. Oczywiście zgodziłem się bez namysłu, bo jestem przekonany, że jest to publikacja, o której naprawdę powinno się mówić i to dużo.
Pierwsze wydanie tej książki czytałem kilka miesięcy temu. Wywarła ona na mnie bardzo pozytywne wrażenie i była dla mnie swego rodzaju
zaskoczeniem. Zaskoczyło mnie to, że tak młody człowiek, jakim jest autor mógł napisać tak wartościowy materiał.
Nie znam Łukasza osobiście, znamy się tylko wirtualnie z portali społecznościowych. Kilkanaście razy zdarzyło nam się podyskutować na tematy związane z branża MLM na forach internetowych.
To, co stworzył Łukasz moim zdaniem można śmiało zaliczyć do najlepszych poradników o Marketingu Wielopoziomowym polskiego autorstwa. Jakość tego materiału i styl, w jakim został napisany znacząco różni się od publikacji, którymi zarzucani jesteśmy w internecie przez pseudo fachowców od MLM.
Łukasz zebrał w swojej książce merytoryczną wiedzę opracowując ją w kontekście praktycznego zastosowania i śmiało mogę powiedzieć, że powinien się z nią zapoznać każdy, kto rozpoczyna swoją przygodę z MLM.
Jest ona także świetnym przypomnieniem poprawnych metod robienia tego biznesu dla Liderów tej branży, którzy nie rzadko popadając w rutynę zapominają, że marketing sieciowy to biznes duplikacji i pomimo że oni sami osiągnęli już wiele to nie znaczy, że mogą spocząć na laurach i ograniczyć się tylko do dawaniu dobrych rad.
Autor pisząc tego e-booka dzieli się z nami wiedzą, którą zdobył korespondując z praktykami MLM, dla których ten biznes to chleb powszedni.
Dzięki temu, że Łukasz świetnie potrafił przelać na elektroniczny papier to wszystko, czego się od nich nauczył, mamy do dyspozycji w jednym miejscy podstawy tej branży i konkretne wskazówki, jak krok po kroku należy działać, aby robienie tego biznesu nie było przysłowiową „orką na ugorze”.
W e-booku tym znajdziecie zarówno metody, które są uniwersalne i sprawdzają się od zawsze, bazujące na starej szkole MLM, jak i nowoczesne elementy tego biznesu, które świetnie można z sobą połączyć.
Łukasz, pomimo że zalicza się do młodego pokolenia Networków w pełni docenia właśnie tą starą szkołę MLM nie zapominając, że internet, który jest w dzisiejszych czasach wszech obecny jest świetnym uzupełnieniem i potężnym narzędziem, które może dużo ułatwić ten biznes.
Tym właśnie podejściem zdobył on u mnie dużą sympatię, gdyż w 100% pokrywa się to z moimi poglądami w tej sprawie.
Nie będę się tu rozpisywał, co konkretnie możecie znaleźć w tej książce, bo wymagałoby to wielu stron tego bloga, ale naprawdę możecie mi wierzyć warto mieć tę pozycję w swoich zbiorach i często do niej zaglądać.
Jedyną rzeczą, z którą nie do końca zgadzam się z Łukaszem są jego sugestie, co do miejsc spotkań z nowymi ludźmi na tzw. pierwszy kontakt.
Jak zauważyłem czytając inne recenzje książki Łukasza, ten temat poruszył także Andrzej Nowiński. Podobnie jak Andrzej uważam, że spotykanie się z nowymi ludźmi w firmowym lub wynajętym biurze kłuci się z koncepcją tzw. “biznesu domowego”, który jest jednym z atutów MLM.
Poza tym materiał Łukasz to tzw. „same gęste” bez zbędnych upiększeń i gmatwaniny słów, którą tak lubią posługiwać się „nowocześni” copyrighterzy.
Reasumując to, co napisałem powyżej – nie ważne czy jesteś nowicjuszem w tej branży i potrzebujesz elementarnej wiedzy jak robić ten biznes, czy też MLM jest dla Ciebie codziennością, powinieneś przeczytać tę książkę i to nie raz. W jednym i drugim przypadku mogę Cię zapewnić drobi internauto, że będziesz miał pełną satysfakcje, że wydane przez Ciebie pięć dych, tym razem nie wyrzuciłeś w błoto.
Prawdę mówiąc to sądzę, że Łukasz popełnia duży błąd, że tak wartościową publikację oddaje dosłownie za bezcen, …ale co się nie robi dla dobra ogółu i ku chwale branży.
Gratulacje dla Łukasza, a Wy kochani śmigajcie szybko na stronę www.mlm.interkursy.pl i korzystajcie do woli z WIEDZY.
One thought on “Polecam e-booka Łukasza Kamiennika”