Kupuj u sąsiadki

Kupuj u sąsiadki” – pod takim tytułem w ostatnim Newsweeku pojawił się artykuł na temat branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego.
.
Przyznam szczerze, że gdy dowiedziałem się o tym z newsa wrzuconego na Facebooka przez red. nacz. NM Macieja Maciejewskiego pomyślałem sobie, że pewnie to kolejny marny artykulik jakiegoś przemądrzałego redaktorka, któremu wydaje się, że pozjadał wszystkie rozumy.
I tu od razu muszę przyznać, że się myliłem, bo jak na pismo niemające nic wspólnego z naszą branżą tekst jest nadzwyczaj obiektywny i rzeczowy.
Miłosz Węglewski wyraźnie przedstawia, że DS i MLM to normalny biznes, w który warto inwestować i traktować go równie poważnie jak każdą inną działalność biznesową.
.
Przykład polskiej firmy FM Group, na której autor w przeważającej części opiera swój artykułu jest według mnie najlepszym dowodem na to, że na MLM można tylko zyskać.
Między innymi mówi się w nim, że MLM to biznes, którym coraz częściej interesują się młodzi, ambitni i komunikatywni ludzie, dla których jest on wręcz stworzony. Daje on dla nich świetne pole do popisu gdyż nie narzuca reguł i ograniczeń, z którymi związana jest praca na etacie.
Autor poprawnie przedstawia różnice pomiędzy sprzedażą bezpośrednią a MLM, porusza także temat mylnego porównywania MLM do piramidy finansowej.
Nie zabrakło w nim także kilku ważnych dla całej branży statystyk, dzięki którym nawet największy przeciwnik MLM powinien zastanowić się czy oby na pewno ma racje.
.
Moim zdaniem jest to najbardziej obiektywny artykuł o branży sprzedaży bezpośredniej, jaki pojawił się na łamach polskich pism, które są traktowane, jako kształtujące opinie publiczną a Newsweek z pewnością do nich należy. Myślę, że fakt zaistnienia tak pozytywnego dla naszej branży artykułu w tak poczytnym piśmie, może być także doskonałym narzędziem marketingowym w pracy każdego nowego Networka, który szczególnie na początku swojej działalności ma problemy z przekonaniem nowych ludzi do słuszności idei, na której opiera się marketing wielopoziomowy.
Szczerze polecam zakup tego numeru Newsweeka wszystkim, którzy poważnie podchodzą do budowania wizerunku branży MLM i DS.
.
Dla tych, którym nie uda się go nabyć służę oryginalnym artykułem do ściągnięcia w formacie PDF tutaj.

Facebook Comments

4 thoughts on “Kupuj u sąsiadki

  1. Trzeba będzie kupić kilka Newsweek-ów.
    Trudno komuś mówić o wielkich pieniądzach, jak dopiero się zaczyna. To może być dobre podparcie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *